פיתוח-יצירתיות-לעסקים

פיתוח מוצרים חדשים וחדשנות במוצרים קיימים

  • פיתוח וחדשנות– אלה דורשים רענון תפישתי, שותפויות עסקיות מבוססות השלמת יכולות, יצירת ערך מוסף עבור הלקוח והעובד, דמיון עשיר ויצירתיות בריאה. כך נולד המטבח המקורי שעתה הזמנתם. ממה הוא התחיל? הדמיון הייחודי של המתכנן. דמיון שהתכתב עם הצורך שלכם. יחד, נרתום את הדמיון הייחודי שלכם לצרכי הלקוח ונחזק את האמינות שלכם בעיניו. נתכתב מחדש עם מנוע המוטיבציה האמיתית של אנשי הצוות. הצרימות יעלמו. ההרמוניה תורגש. תירשם צמיחה עסקית.

דוגמא: גמישות מחשבתית ככלי בפיתוח מוצר בעולם הטכנולוגי

לחצו וגלו »
מהנדס תוכנה יפני ב- Nintendo" ייבא" צ'יפ מטכנולוגיית כריות האוויר (שמתנפחות כנגד תנועה חדה ופתאומית) ו"שתל" אותו בשלטי המשחק שמגיבים גם כן לתנועה חדה ופתאומית. כך פיתח את קונסולת Wii.

דוגמא: יצירתיות בפרסום כאמצעי מושך תשומת לב

לחצו וגלו »
חברת הרכבות במלבורן הפכה את מרווחי המדרגות לשטח פרסום אסתטי. הערך המוסף: מקור הכנסה ללא השקעה.