פיתוח-יצירתיות-לעסקים

גיוס משקיעים ומשאבים

  • דורש גמישות מחשבתית ב"כניסה לנעליהם". מאיזה רקע הם מגיעים? מה מניע אותם? הגיוס מזמין שימוש בשפת גוף ככלי עבודה במו"מ. היכולת לדעת איך הם באמת מגיבים לנו במהלך המו"מ תסייע לנו לא להפסיד עסקה/מכירה ולנצל הזדמנויות.
  • עמידה מול משקיעים מחייבת תמרון מהיר בתגובות וייבוא רעיונות ועקרונות מתחומים אחרים כאמצעי לפתרון בעיות ויציאה ממבוי סתום. יחד נעבוד על המילים המודגשות.
  • מהו הדבר אשר עומד בבסיס כל מהלך יזמי? החלום, הדמיון ו"היכולת לראות אחרת". מהו הכוח שבאמת משכנע?! תשוקה. היא מנוע של עשייה. מגנט. כאשר לומדים ל"דבר" ב"שפה" של המשקיעים- הם משקיעים בנו כי הם מבינים ומזדהים אתנו. יחד נלמד שפה חדשה שתשרת אתכם.

דוגמא: גמישות מחשבתית ככלי לגיוס משאבים ומשיכת משקיעים

לחצו וגלו »
ארת'ור פריי, עובד M3 פיתח עם עמיתו אב טיפוס של מדבקות צהובות. כאשר ניסה לעניין את מחלקת השיווק- סגרו בפניו את הדלת. במהלך סופה"ש הגיח הרעיון. הוא הניח דוגמיות על שולחן מזכירת המנכ"ל והלך. כעבור יומיים המזכירה התקשרה: "מעוניינת בעוד חבילה". "אנא פני למחלקת השיווק", ענה לה פריי.... כיום, אין שולחן בעולם ללא מדבקות אלה. מה לדעתכם היה המהלך השיווקי של החברה בהפצת המוצר ללקוחותיה...?!